God Morgooon

Tjenaa
Bloggens första morgon-inlägg hahaha *stolt*
Nee men, vet faktiskt inte vart jag vill komma me det här inlägget riktigt.
Sitter o lyssnar på rapparen Pishro's helt nya låt. Inte riktigt min stil haha men refrängen var grym. Det var en skön låt att lyssna på på morgonen (det ser konstigt ut me två "på" efter varann men det ska faktiskt va så hahaha).
Just det, har lite hett gossip om va som är på G inom den persiska musikvärlden just nu, men det kommer senare. Haha ni vet va man brukar säga: den som väntar på något..
Tro mej ni kommer gilla det jag har :D

Ska platta håret nu men först, några låtar till er!

En av mina absoluta favoriter, älskar hans lyrics o hans röst e bara så skööön. Tror de blir ett inlägg om honom och hans musik lite längre fram...



Älskar den här låten "chi mishe - na nemishe" hahaha lyssna bara -.- SAEED PANTER (L)



Såklart, PISHRO's nya låt också haha lyssna bara på refrängen.. Visst e den skön??
"Daryaaaa Bi ezatesh, Khooodaa Bi to Sakhte Safaaar Ba Man Bia, Aaaz Aavaaal"



LADDA NER:
Shahin Najafi ft. Tapesh 2012 - Chiz
Saeed Panter ft. Alireza Goudarzi - Nemishe
Reza PiShro ft. Karo - Ba Man Bia

// MahSa @ PerSianMuZic


Kommentarer
Postat av: Ava

faaan va ja älskaaar eer blooogggg ni ee såå gryymmmaaa hahaha "Daryaaaa Bi ezatesh, Khooodaa Bi to Sakhte Safaaar Ba Man Bia, Aaaz Aavaaal" - läskit skön på nå skitkonstit sätt!

2009-12-04 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0