FILM: MISH

Filmen handlade om... ETT FÅR! Skojar inte haha och till min stora besvikelse så är självklart min kärlek Ali Sadeghi knappt med. Fan vad jag blev besviken asså. Man borde inte ha honom på framsidan av filmen när han bara är med i 2 av hela 99 min! -.-
Satt seriöst och väntade spänt på att han skulle komma hela jävla tiden. Iallafall, så gjorde Ali Sadeghi hela filmen med sina två minuter haha han är så roooliiiiiiigggg (L)
Okej, överdriver väl lite haha men tillbaks till själva filmen nu.
Den handlar om en man som jobbar som polis, vars dotter fyller 9 år. Mannens morbror, som bor i en by, ger i födelsedagspresent ett får till flickan. Mannen måste dock åka hela vägen till byn för att hämta upp det här fåret och sen tillbaks till Teheran. På vägen dit och tillbaks händer det såklart sjukt många skumma grejer.
Filmen var INTE så man satt o typ skratta sönder sig hela tiden, men den var bra.
Men känner att jag heeelt klart hade för höga förväntningar, fan hatar när det blir så.

Se den om ni inte har något bättre för er eller spola bara fram tills där Ali Sadeghi visar sig och kolla på det hahaha

// Sarina @ PerSianMuZic



Kommentarer
Postat av: Mitra

hahahahhah ALI SADEGHI<3

2009-11-29 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0