MUZIC/CLIP: BASHE HARCHI TO BEGI - EHSAN PAYEH

HAHAHA ett gott skratt förlänger livet så missa inte det här..



Producerad av SASY MANKAN PRODUCTIONZ för dom som inte fattat de än hahaha

Okej missa inte:
- LYRICSEN! Nothing makes sence för i helvete rent "kos sher" i 2:34 minuter.
- HANS JÄVLA DANS HAHAHAHAHA de fulaste jag nånsin har sett shit fick världens magkramp så mycket som jag skrattade
- VARFÖR springer han på gatan i vit kostym, halsduk och skitblåa sneakers (som jag av nån anledning irriterar mej sjukt mycket på)???
Hela videon och låten är så sjukt idiotisk så det är skönt! Haha man måste älska det.

NEDLADDNING AV LÅTEN:

Ehsan Payeh - Bashe Harchi To Begi Produced By Sasy Mankan

Nu ska jag ut!

// Amir @ PerSianMuZic

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg :)

2009-11-29 @ 11:45:16
URL: http://troskashejlasharifii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0