MUZIC/CLIP: *Delar med mig* hähä

Salam,
Skulle egentligen ha skrivit en 5 sidors uppsats nu men det går åt jahanam (=helvete på persiska). Har istället suttit och youtube'at hela eftermiddan. Det är ju fan omöjligt att plugga framför datorn, speciellt om man som jag inte har någon självdisciplin.
Men men, nog om det, tänkte jag skulle dela med mig lite av det jag hittade på youtube...
  • Enzo - Mikham Bahat Beraghsam



  • Animals Speakin Farsi
HAHHAHAHAHAHA VA BARA TVUNGEN



  • Kamran & Hooman - Ba Tashakor
E inget stort fan av dem men det här är ett fint klipp :D



  • Rezaya ft. 2afm - Kerevat
Hahah klassiker or what



Vilken jävla blandning haha men det var allt för mig än så länge.

// Amir @ PerSianMuZic

Kommentarer
Postat av: Mitra

HAHAHAHHA AMIR KHODA BOOD "ALI ALI ALI ALI ALI ALI ALI" HAHAHAHHA BÄÄÄSSSST

2009-11-28 @ 22:04:18
Postat av: Amir @ PerSianMuZic

HAHA JIGARETO MITRA

VISST?? HAHAHA RIKTIGA IRANIER HAHA

2009-11-28 @ 23:15:58
URL: http://persianmuzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0