**Saeed Kermani**

Snackade precis med Saeed Kermani.
Sjukt skön kille asså, tar tillbaks all skit jag snackat om honom HAHAHA
Iallafall... Så heter han Saeed Kermani på riktigt :O Hade jag ingen aning om haha men det är hans riktiga namn och efternamn.
Han har hållt på med musik i hela 12 år, det ni!

Men nu till det intressanta jag fick ur honom *eeeexXxklusiva nyheter bara på PerSianMuZic*
- SAEED KERMANI'S LÅT "LEYLI" SLÄPPS SNART! Han looovaaaar att den är dunder
- KLIPP TILL LÅTEN "FELENGO BASTI KOJA" MED A.PISHTAZ S.PANTER & H.MOKHTE KOMMER SNART!!
Skiiiiitroliiig är den hahahhaa

Vi snacka om mycket mer men det här var väl det som hade någon betydelse. Fick också hans nya mobilnummer (som om jag har någon användning för det haha) och några nya bilder som jag ville jag ha!





// MahSa @ PerSianMuZic

Kommentarer
Postat av: Anonym

andra bilen var heeeet (:

2009-11-29 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0