JANJAL - DOZD [+18 ZEDBAZI DISS]

Jag ääälskar verkligen Zedbazi, men den här dissen e GROV. Så jääääävlaaa rolig o klockren så att till o med ett Zedbazi-fan som jag diggar den.
Låten heter alltså "Dozd" (=tjuv på persiska) och med det menar man Zedbazi, som ska ha skapat sina låtar med hjälp av andras..
Heh aa, det går inte så bra för mej att förklara märker jag så... Lyssna bara på låten så förklarar dom allt jävligt bra själva haha

OOOOBBBS --> LÅTEN ÄR +18... = JÄVLIGT MYCKET SVORDOMAR
(Nu har jag varnat er så skyll inte på mej när ni blir --> :O)
Iofs, vet att alla ni kmr lyssna iallafall oavsett ålder... O vi Iranier har ju fan alla svordomar uppgraderade i hjärnan innan vi ens föds. Det jag egentligen vill säga är att ifall era släktingar är i närheten - Använd hörlurar när ni lyssnar. Eller lyssna inte ens när det är folk runt omkring er haha för jag lyssna på den nyss o kom på mej själv me att sitta o sjunga till den fina refrängen hahaha speciellt den där biten In koskhole divooneye.. sätter sej i hjärnan direkt.





LADDA NER HÄR

// Amir @ PerSianMuZic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0