Vi är tillbaks.

Salaam!
Länge sen sist och ärligt talat känner jag mig inte speciellt taggad på att blogga när jag klickar mig in här eller på mailen - bara en massa skitkommentarer ju! Vår statistik gällande besökare är fortfarande på topp (av någon skum anledning - google kanske?) men känns som att ni läsare har haft lite svårt med att uppskatta det vi gör. Med tanke på att vi gör det för er liksom. Men jaja, anledningen till att jag ens klickat mig in här är ju för att jag ändå vet att bland dom här besökarna finns ni som faktiskt visar er tacksamhet: boos på er och ska försöka hålla igång bloggen åt er!

Det får nog räcka så, vill inte gå in mer på detalj men det dyker väl upp ett normalt we're back inlägg strax. För det är vi; vi är tillbaks.


// Sarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0